Aangekomen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jeroen Egberink - WaarBenJij.nu Aangekomen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jeroen Egberink - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

13 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Hallo mates, na een schitterende overstap in Singapore(circa 200 foto's) en een grondig onderzoek bij de douane zijn we warm onthaald door vele locale broeders en zusters. Ook onderweg kwamen we er al velen tegen uit Hongkong, Taiwan, Washington, south Carolina, Veghel And many more. Met een jetlag van hier tot Tokio zien we er naar uit morgen te worden opgehaald om de dag door te brengen met een van gemeenten hier, voor velddienst en evening gathering. Het is nu al hartverwarmend hoe de brs en ztrs ons verwennen. Uiteraard missen we jullie al wel en zien we er naar uit om alle vele schitterende ervaringen te delen. Heel veel hugs from us!!

• 15 Oktober 2014 - 11:34

Jordin:

Hallo lieve opa, oma, ome Luc en ome Wesley,
    Hoe gaat het daar in Australië?
    Hebben jullie zin in het congres?

Groeten Jordin

• 20 Oktober 2014 - 00:52

Karin:

Hallo Jordin, lees nu net je berichtje... We hebben net congres achter de rug en was heel erg mooi! Er liepen ook heel veel Jordins rond en toen moest ik natuurlijk aan je denken!!

Jeroen

Het is zover! Met de koffers gepakt en paspoorten in de aanslag gaan wij op naar een avontuur Down Under! We willen de achterblijvers natuurlijk laten meegenieten en daarom houden we jullie op deze manier op de hoogte van al onze mooie en spannende verhalen. We hebben er zin in. Tot over 6 weken!

Actief sinds 09 Okt. 2014
Totaal aantal bezoekers 11933