Onderweg naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Egberink - WaarBenJij.nu Onderweg naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Egberink - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Schiphol

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

09 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

We zitten in de auto en bedachten ons dat jullie vast heel benieuwd zijn naar al onze belevingen. Daarom hebben we besloten de komende 5 weken al onze avonturen met jullie te delen!
Houd onze blog in de gaten voor leuke verhalen, ervaringen en foto's!

• 09 Oktober 2014 - 11:29

Cindy:

Leuk! We houden het id gaten. Zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    En knappe bro !

• 10 Oktober 2014 - 10:53

Ruben Cuny:

Succes down under!!

• 12 Oktober 2014 - 12:12

Jeroen Jr:

Hallo luitjes!

Waar blijft die update? Zijn benieuwd.

Grtz,
    Xx

Jeroen

Het is zover! Met de koffers gepakt en paspoorten in de aanslag gaan wij op naar een avontuur Down Under! We willen de achterblijvers natuurlijk laten meegenieten en daarom houden we jullie op deze manier op de hoogte van al onze mooie en spannende verhalen. We hebben er zin in. Tot over 6 weken!